SEO bureauer hjælper virksomheder med at dukke op på relevante søgeord via søgemaskineoptimering (SEO). Vi hjælper dig med at finde de mest lukrative keywords i din niche. Kontakt mig ovre hos Become og få et tilbud på SEO.
Du kan også læse nærmere omkring ydelsen Søgemaskineoptimering (SEO), som er en ydelse, der i de fleste tilfælde ikke bør stå for sig selv. SEO bør bruges i sammenhæng med en hjemmeside, blog eller Social Media Marketing (SMM).
Hvis du som virksomhed, hjemmesideejer eller lignende, anvender internettet til at afsætte varer eller kommunikere et budskab, bør SEO under ingen omstændigheder nedprioriteres. I så fald, kan den enkelte ejer eller organisation gå glip af potentiel trafik til hjemmesiden, og dermed salg af varer eller tjenesteydelser.
Kontakt mcortzen@gmail.com eller spørg efter mig ovre hos Become, som er et SEO-bureau nær Valby.
Become A/S er et SEO bureau i nærheden af Valby
Markedsføringsloven, Googles retningslinjer såvel som best practises inden for SEO, er alle relevante faktorer i en samlet seo-strategi. Det er derfor essentielt at anvende et godt SEO bureau som Become, da vi har styr på reglerne og måden, hvorpå vi skaber gode resultater for dig.
Da jeg var konsulent i mit firma Cortzen Digital var tilgangen til SEO at have fokus på content, og altså ikke ligegyldige tekster, som kun har et link til formål. Linkbuilding er relevant, men bør gøres med godt content for øje, såvel som markedsføringsloven for øje. Googles retningslinjer for linkbuilding er såvel som markedsføringsloven også relevant ift. en samlet seo-strategi. Hos Become har vi også fokus på content og teknisk seo, så du er i gode hænder hos os ovre ved Become.
Ønsker du at høre nærmere omkring et tilbud på SEO eller intern linkbuilding, er du velkommen til at tage kontakt på enten LinkedIn eller E-mail. Hastighedsoptimering har også meget at sige i forhold til SEO.
Kontakt mig hos Become og hør mere om, hvad vi kan tilbyde SEO-mæssigt.
Tilbud på SEO og / eller intern linkbuilding fra et SEO bureau nær Valby
I forhold til at afgive et tilbud på intern linkbuilding, SEO eller søgemaskineoptimering, kræver netop denne ydelse en nærmere vurdering af hjemmesiden, som ydelsen skal foretages på. Som SEO-bureau nær Valby, prioriterer vi helst gerne de lavesthængede frugter først. Derfor anmodes du om at tage kontakt, således hjemmesiden uforpligtigende kan vurderes og prisen kan specificeres nærmere.
SEO-rådgivning er også en mulighed, og fungerer nærmere som sparring. Rådgivning ift. SEO er væsentligt billigere, men kræver dog en god forståelse for hjemmesider og tid, ift. selv at kunne eksekvere på de konkrete tiltag.
Med min hjælp ovre hos Become får du en lang række fordele, hvoraf disse blandt andet er følgende:
- Konkurrencedygtig pris
- Uforpligtigende tilbud
- Optimering af tekst, titler og meta-beskrivelser
- Optimering af forsiden
- Forbedring af intern linkstruktur
- Mulighed for at skræddersy tilbuddet i forhold til antallet af timer, og meget mere
Kontakt Cortzen Digital via e-mail eller LinkedIn og få et tilbud på SEO til din lokale eller større virksomhed. Cortzen Digital leverer SEO til både små og store virksomheder i forskellige prisklasser via ansættelsen hos Become.
Priser på intern linkbuilding
Vores linkbuilding priser for at bygge interne links og forbedre den interne linkstruktur har et gennemsnitligt spænd mellem 500-4500 kr., og er derfor nogle af de mest konkurrencedygtige på markedet for danske links af højeste kvalitet. Det kan være muligt at indgå i relevante netværk af blogs og hjemmesider, som linker til hinanden, hvis det giver mening, eller der er et reelt samarbejde. Det er med til at øge troværdigheden, og dermed skabe størst værdi seo-mæssigt.
Der gælder stort set samme regler for linkbuilding som der gør for advertorials, og det giver derfor god mening at læse nærmere om advertorials. Google har i 2019 udgivet en ny måde at markere sponseret indhold. Det gøres via rel=”sponsered” i HTML-koden.
Vi anvender de nyeste og bedste teknologier inden for SEO, og kan derfor iværksætte nogle af de mest effektive tiltag i branchen ift. intern linkbuilding og forbedring af linkstruktur.
Hvis det har vækket interessen, skriv da en uforpligtende mail til mcortzen@gmail.com, og hør nærmere. Send gerne din hjemmeside med som link eller de ønskede keywords, der skal foretages intern linkbuilding på, samt eventuelt et budget. Herefter kan der udvikles et tilbud, der passer effektivt til behovene.
Lokationer eller placeringer for SEO-rådgivning og tilbud
I forhold til lokationer eller placeringer for SEO rådgivning og tilbud, kan dette udføres stort set over det hele, da det kan klares over en Skype samtale. Undtagelsesvis, hvis det er et foredrag eller præsentation for virksomhed.
Dermed er der mulighed for, at jeg kan rådgive eller udføre SEO-arbejde i eksempelvis Esbjerg, Valby, Århus, Aalborg, København eller hvor der ellers måtte være behov for det. Århus, Aalborg og Esbjerg vil dog for det meste kræve et møde online, da jeg ikke befinder mig så ofte i disse områder. I forhold til København er der større sandsynlighed for et møde, da Cortzen Digital har beliggenhed i Valby, som er en del af Storkøbenhavn.
Aalborg tandlæge SEO, er til eksempel særdeles relevant at udføre, da der er kommet flere tandlæge-kæder til gennem årene. Disse kæder er ejet af kapitalfonde, og har derfor lettere ved at rangere på Google uden større indsats. Som lokal tandlæge i Aalborg, giver det derfor god mening at investere i en god hjemmeside med tilhørende SEO og eventuelt advertorials.
Hvis du ønsker en nærmere samtale omkring, hvad Cortzen Digital kan tilbyde, er du velkommen til at anvende kontaktinformationerne her på siden: mcortzen@gmail.com
Hvad er SEO?
Her ses der nærmere på “Hvad er SEO”. SEO eller Search Engine Optimization på engelsk, er den proces, som anskaffer trafik fra søgeresultaterne på søgemaskinerne. Her tales der altså ikke om den betalte trafik via Google AdWords, men derimod den naturlige trafik fra søgeresultaterne, også kaldet ’organisk trafik’.
Betegnelsen ’gratis’, vil ikke være korrekt, da der ligger meget tid i at få en god placering på en af nutidens søgemaskiner. Hvis man ligger nummer 1 på et givent søgeord på Google, er man kort sagt den bedste i forhold til det specifikke søgeord i SEO-verdenen.
Content i forhold til SEO
Det er vigtigt at have godt styr på content-strategien i forhold til søgemaskineoptimering. Dette i forhold til at skrive gode tekster på blogs og indholdssider og lave overskrifter til disse, samt have en god URL struktur til content. Hvis man ikke har et CMS-system, der sørger for det såsom Umbraco CMS, skal man have den fornødne viden. Derfor er det også er vigtigt at have et godt CMS.
Men tekst kan ikke gøre det hele alene. Google ser på hvor længe brugeren er på de forskellige undersider på hjemmesiden, og derfor er det vigtigt at holde brugerne underholdt så længe som muligt. Dette skal blandt andet gøres med billeder og gode overskuelige bulletpoints, hvilket er noget de fleste mangler på mange af deres undersider.
I forhold til at skabe en god brugeroplevelse på hjemmesiden, er det også vigtigt, at billederne loader hurtigt. Derfor må de ikke fylde for meget, hvilket kan skabe et problem i forhold til at udstråle kvalitet. Dog findes der gratis programmer, som kan mindske billedstørrelsen betydeligt uden mærkbart tab af kvalitet. Et eksempel på et program er JPEGmini – Your Photos On a Diet! – Hvor der er eksempler på mindskelser med 6 gange mindre filstørrelse.
En søgemaskine søger at forbedre brugervenligheden af siden, og dermed gøre det lettere at finde produkter og andet information. Derudover er det nødvendigt, at reparere eller slette ’ødelagte’ links, som ikke virker mere, da dette også er noget som Google kigger meget på. Og ellers altid sørge for at have noget frisk indhold af topkvalitet på siden.
Hvordan fungerer SEO?
Når der foretages SEO, er dette naturligvis afhængig af en søgemaskine. Eftersom Google, er søgemaskinen med den største markedsandel, tages der oftest udgangspunkt i, hvad der fungerer bedst på netop Google som søgemaskine. At Google er central i forhold til SEO, skyldes meget de opdateringer som Google selv udgiver og har stor indflydelse på.
Dermed fungerer SEO således, at Google internt definerer nogle variable for at rangere. Det vil sige, at Googles crawler vurderer en hjemmeside ud fra deres variable såsom tekster, og rangerer siden opnår så en rangering baseret på disse variable.
Hvordan startede Google og hvad er formålet med at opdatere tjenesten?
Internettet har eksisteret for almene forbrugere siden slut halvfemserne. Google startede som et internt system på universitetet Stanford i 1996 og bliver et registreret domæne i 1997. I løbet af Googles levetid, er søgemaskinen blevet opdateret særdeles mange gange.
Disse opdateringer, har haft til formål at forbedre brugeroplevelsen for brugerne af søgemaskinen.
Hvorfor er det svært at rangere på Google?
Indtil 2003, var det relativt let at rangere på Google med sin hjemmeside og afsætte sine produkter. Dette blev der sat en stopper for med Florida-opdateringen i november 2003.
Denne opdatering satte muligvis SEO-industrien på ’landkortet’, da det nu blev sværere at anvende halvfemsernes SEO-taktikker, hvori der indgik meget spam af nøgleord for at komme højere på søgeresultaterne.
Det blev efter 2003 langt mere nødvendigt at levere mere relevant, og velskrevet indhold til brugerne, hvis man ville rangere på Google. Siden 2003, er der kommet flere lignende opdateringer, hvor Google optimerer deres søgemaskine til at fokusere på brugerne.
Dette er muligvis også derfor, at Google har så stor succes i form af markedsandel, da de sandsynligvis leverer rigtig gode resultater.
Google ‘Mobilegeddon’-algoritmeopdatering
En af de seneste opdateringer er den såkaldte ’Mobilegeddon’-algoritmeopdatering, som blev udgivet i april 2015. ’Mobilegeddon’-opdateringen havde til formål at straffe de sider, som ikke var mobil-venlige. Dette skulle få hjemmesiderne til at mobiloptimere deres sider, således mobilbrugerne fik en bedre oplevelse.
I forhold til disse opdateringer, har Google fra start, haft stor indflydelse på, hvordan søgeresultaterne skulle rangere på deres søgemaskine. Dette har i høj grad presset hjemmesiderne og dermed virksomhederne til at lave bedre indhold, hvis de ville vises på nogle af de første søgeresultater, hvilket gavner slutbrugeren.
Dermed står det absolut klart, at Google ønsker at levere kvalitetsindhold til brugerne. Relationsmarkedsføring, er derfor yderst vigtigt at anvende i SEO-branchen, hvis man ønsker gode resultater på Google, da Google belønner de virksomheder, som blandt andet leverer godt indhold til brugerne.
Google, SEO og Relationsmarkedsføring (RM)
Indenfor relationsmarkedsføringsteorien, er det vigtigt at tage udgangspunkt i kunden, da dette med udgangspunkt i teorien giver det bedste langsigtede afkast. Det skyldes blandt andet, at kunden i langt højere grad, vil vende tilbage, hvis denne har været udsat for god RM.
Den traditionelle markedsføringstankegang fungerer derfor ikke på Google. Hvis man leverer generende indhold eller direkte laver ’link spam’ fra sider, hvor det ikke giver mening, vil Google straffe ens hjemmeside og rykke en længere ned i søgeresultaterne.
God RM medfører en lang række fordele, hvilke som nævnt, kan gavne indtjeningen og loyaliteten betydeligt hos den ydende virksomhed. Google benytter blandt andet Word of Mouth (WOM) princippet til at rangere hjemmesider højere på søgeresultatlisten.
Forklaret meget simpelt, vurderer Google altså en hjemmeside ved, hvor mange andre hjemmesider, som linker til den specifikke hjemmeside. Dette får den specifikke side til at få mere domæneautoritet, og siden får dermed større chance for at komme højere på Googles søgeresultatliste. Det har dog ændret sig over til, og sideautoritet har vundet indpas i forhold til vigtighed og tilgængelighed, hvilket kan opnås med intern linkstruktur, kaldet intern linkbuilding.
Leder du efter SEO-priser? Så lad os tage en snak
I forhold til SEO-priser, svinger disse en del, og der er stor forskel på kvaliteten af ydelsen. Det er derfor vigtigt at foretage dybdegående research i forbindelse med at udvælge en SEO-ekspert.
Miruco.dk tilbyder skræddersyede løsninger til rimelige priser. Disse løsninger kan indeholde alt fra professionel hjemmesideoptimering til avanceret intern linkbuilding. Prisen på SEO specificeres efter omfanget af arbejdet. Prisen afhænger altid af dine behov og dermed den enkelte løsning, hvor alt fra søgeordsanalyse, struktureret data, teknisk SEO-audit og andet, har stor betydning for prisen.
Hvis du ønsker et tilbud på SEO, kan du med fordel tage kontakt på mail eller LinkedIn.
Dit navn (skal udfyldes)