PC Fjernsupport – Hjælp til computeren over nettet!

På denne side kan du læse nærmere om ydelsen PC fjernsupport, hvor du kan modtage hjælp til at håndtere fejl eller installere programmer på din computer. Fordelen ved denne ydelse er, at vi ikke behøver være fysisk til stede for at håndtere din computer softwaremæssigt.

I forhold til at anvende denne ydelse, giver du os tilladelse til at tilgå almene funktioner på computeren, og alt bliver fortroligt mellem os. Det tager cirka fem minutter at komme i gang med at få hjælp til din PC gennem vores fjernsupport.

Fjernsupporten fungerer således, at vi LIVE kan se hvad der er på din skærm, og styre computerens mus og tastatur. Der skal bruges en ny kode hver gang, hvor der ydes support. Vi kan derfor ikke til enhver tid tilgå din computer uden din tilladelse.

Hver gang du ønsker fjernsupport, er det derfor nødvendigt, at du kontakter os. Dermed kan vi også lettere aftale, hvad vi skal se nærmere på.

Det er vigtigt du ikke anvender tastaturet og musen, når der ydes support af din computer. Ved aftale kan vi tale sammen under supporten, hvis det giver en større tryghed under supporten.

Ydelsen er for private, der ønsker hjælp i forhold til at kunne klare små eller større opgaver på deres computer. Dette kan være i form af IT-sikkerhed, installation af programmer, fejlretninger og andre opgaver.

Denne ydelse er også for virksomheder, som ønsker professionel IT-hjælp i virksomheden til større eller mindre opgaver. Dette som en udliciteret del af IT-afdelingen. Opgaverne kan variere fra professionel IT-kyndig support til at varetage store mængder data.

For at bestille et uforpligtende tilbud på PC fjernsupport, kan følgende kontaktinformationer anvendes: mcortzen@gmail.com.

Undervisning gennem PC Fjernsupport

Det er også muligt at modtage undervisning gennem PC fjernsupport. Dette kan klares gennem opstart af supporten i samspil med en Skype eller telefonsamtale.

Først aftales, hvad der skal undervises i. Dette kan være simple eller avancerede ting på computeren i forhold til, hvilket kompetenceområde undervisningen omhandler. I det følgende opstilles forskellige undervisningseksempler:

  • Undervisning i Windows XP, 7, 8 og 10
  • Undervisning i at handle forsvarligt online
  • Brug af Nem-ID, Dankort, PayPal med videre
  • Installation af programmer
  • Online Markedsføring / Digital Markedsføring
  • Hjemmesider, herunder WordPress, HTML, CSS med videre
  • Søgemaskineoptimering (SEO) – (Hvad er SEO?)

For at bestille et uforpligtende tilbud på PC fjernsupport undervisning, kan følgende kontaktinformationer anvendes: mcortzen@gmail.com. Yderligere spørgsmål til ydelserne er også velkomne.